Valls-Llobet

Wednesday, August 23, 2006

Ha estat un llarg silenci de dos mesos, practicament des de que vaig agafar la responsabilitat de presidir Ciutdans pel Canvi, abans del Referendum per el Nou estatut de Catalunya. Porbablement podré escriure poc en el blog, pero us recomano participeu en els debats interns de Ciutadans pel CANVI, www. pelcanvi.org si sou socis o sòcies o que us en feu si hi voleu participar.
Vala dir que el estiu ha servit per aprofondir quin ha de ser el futur del nostre moviment politic, i per llegir al Slavoj Zizek, feina que s'ha de fer en calma.per ell " la creencia lejos de ser algo íntimo y puramente mental se materializa siempre en nuestra actividad social efectiva".(El sublime objeto de la ideología). Probablement abans de creure amb la ciutadania, vaig "fer" de ciutadana si recordo la meva implicació inicial ja en les lluites per la democracia a la Facultat de Medicina. No em cal "creure" en la ciutadania per ja ho soc. I des de el blog hi anirè aprofondint. Adjunto un artcile que em va publicar el diari el PUNT, el 6 de Agost.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home