Valls-Llobet

Sunday, April 03, 2011

Avui al diari ARA han sortit unes declracions meves al voltant de la decisió del president Zapatero de no continuar. Les paraules son exactes de part del que em va preguntar un periodista per telèfon., peró el diari ha subtitulat els meus "crèdits" de forma errónea, ja que soc Ciutadna pel Canvi encara que ex-presidenta, i soc metgessa.
"Està molt bé que plegui perquè els mandats han de durar vuit anys. Jo vaig estar de diputada set anys i el que no puguis fer en dues legislatures ja no ho podràs fer. El que no m'ha semblat bé és aquest estira -i-arronsa final, envoltat d'especulacions. Si hi hagués una llei electoral que regulés el smandats no passaría".
I vaig afegir i afegeixo, que el fet de que els representants polítics pensin que tenen possibilitats de continuar en els seus càrrecs de forma indefinida, facilita l'anquilosament del discurs polític i de les seves accions de canvi. Si totes les idees que es promouen son per conservar el poder, qui intentarà fer projectes per canviar el futur. Malgrat la por que puguin sentir alguns barons, les primaries son una fórmula democràtica excel·lent, i més si estan obertes, i no manipulades per cap direcció. Per la democràcia son una font de vida, i adelantar les eleccions només es el recurs dels Partits que venen fum sense cap idea nova.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home