Valls-Llobet

Wednesday, August 13, 2008

TOT ES SUPERA, AMB PACIENCIA I BONS AMICS.
Gracies a tots els amics i amigues, que m'heu fet companyia en les tres setmanes de repos. He pogut seguir pas a pas els diàlegs a cop de titular entre el govern del Estat i el govern de la Generalitat, i he pogut seguir tambè els Jocs Olimpics, potser com a premonició de que la nova etapa de la meva vida ha de tenir un equilibri més gran entre fer servir el cap i fer servir el cos.
Cada dia el meu record hi solidaritat ha estat pels que han de estar amb cadira de rodes, per sempre. M'admira la seva força per viure i es un estimul per les queixes per cosetes petites que ens poden molestar. Demà em treuen el guix i les grapes i veurem com s'ha consolidat la fractura.
Us recomano poesia per curar aclaparaments:
De edicions 1984 Antologia de poesia brasilera contemporània.
Angela Melim
No sento
(gaire més)
falta
ni enyorança.

em comencen a plaure les coses.
Figures i llenguatge.

Una taronja
diminutiu
sopeta calenta
un somriure
una bona dutxa.

Que bo el cop de mà de l'edat.

Bones vesprades i a veure si ens enviem poesi que la tardor serà calenta.

1 Comments:

  • At 2:11 PM, Blogger Olga Morote said…

    Hola Carme,
    Espero que estiguis més animada i que tot hagi anat bé (treure't el guix i les grapes) i segueixi el seu procés adequadament.

    Poesia? És com un bàlsam i em dóna pau.

    Uns Haikús de Miquel Martí i Pol:


    Com tornaria
    a les tardes de calma
    i de conversa,

    per mantenir-me
    sempre expectant, al caire
    de mil projectes.

    Per la memòria
    fins al nucli de totes
    les esperances.


    I un que m'agrada molt:

    L'atzar, tal volta,
    per creure en les grans calmes
    i els grans desordres.


    Fins la propera,

    Una abraçada des de Girona (Cassà)

    Olga Morote

     

Post a Comment

<< Home